♥ kite nanis sebb awak ♥



SI budak cumel sedang bercerita :))




mood : two day so sad :'(

oke fara nk luarkn perasaan dekat sini lah erk , fara da dua ary acik nanis kan sbb dy kite tk ley brhnti nanis sbb dy kite sayang dy ! tpi kite banyak buad salah dkt dy kite banyak kali marah dy padahal dy tk de salah pon kite tk thu la nape kite kejam cngad kan buad dy cm tu kite terlalu sayang kan kite harap dy bace post ni n kite nk dy tahu betapa sayangnye kite dekat dy kite mntk maap sbb da buat awk mara , sakit aty and pikir bkn2 sal awk , kite takod kehilangan awk , kite takod awk crik lain kita takodd awk da tk suke kite , sayang tk nk cm tu kite sayang awk sngad2 tau :( awk tau tk da dua mcok ary ni tiga ary kite tk brhnti nanis sbb awk , kita da buad awk mcm tu kite mntk maap plz la awk :'( kite nk awk untuk slamenye :(

ni untuk awak sayang

"MOHD HAMIZAN"






Aku tersesat
Menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Ijinkan ku lepas penatku
‘tuk sejenak lelap di bahumu

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Ku titipkan cahaya terang
Tak padam di dera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya


I LOVE YOU HONEY :)



Tenkiu sudi baca entry fara btw jangan lupa like oke

No comments: